Σέρρες: Νεκρός 60χρονος αμέσως μετά τον εμβολιασμό του

Σέρρες: Νεκρός 60χρονος αμέσως μετά τον εμβολιασμό του

Πέμπτη, 25/11/2021 - 13:30
Την ζωή του έχασε σήμερα ένας κάτοικος Σκουτάρεως, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, έκανε λίγο πριν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού.

Ο 60χρονος αμέσως μετά τον εμβολιασμό του με το πρόγραμμα ¨Εμβολιασμός κατ οίκον¨ και το μονοδοσικό Johnson & Johnson, δεν αισθάνθηκε καλά και λίγο αργότερα κατέληξε.

Όταν έφτασε το ΕΚΑΒ που είχε ειδοποιηθεί, διαπίστωσε τον θάνατό του και μετέφερε την σωρό του στο νοσοκομείο Σερρών για νεκροψία νεκροτομή.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο εκλιπών δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, τουλάχιστον γνωστά. Το εμβόλιο έκανε ταυτόχρονα και η σύζυγός του, χωρίς ευτυχώς προβλήματα.

Σε κάθε περίπτωση, φως στα αίτια του θανάτου θα ρίξει η ιατροδικαστική έκθεση.

Πηγή: serres24.gr

Σλοβενία: Αναστέλλει προληπτικά τη χρήση του εμβολίου της Johnson & Johnson μετά τον θάνατο 20χρονης - Δείτε βίντεο

Σλοβενία: Αναστέλλει προληπτικά τη χρήση του εμβολίου της Johnson & Johnson μετά τον θάνατο 20χρονης - Δείτε βίντεο

Κυριακή, 03/10/2021 - 14:55

Η 20χρόνη παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία και θρομβώσεις τη νύχτα της Τρίτης προς Τετάρτη και υπέκυψε μόλις μερικές ημέρες αφότου είχε λάβει το μονοδοσικό εμβόλιο της J&J για τον κορωνοϊό

Η Λιουμπλιάνα αποφάσισε χθες Τετάρτη να αναστείλει προληπτικά την αξιοποίηση του εμβολίου Janssen κατά της COVID-19, που παράγει η φαρμακευτική θυγατρική Janssen του αμερικανικού ομίλου Johnson & Johnson, μετά τον θάνατο εικοσάχρονης γυναίκας στην οποία είχε χορηγηθεί.

 
«Σταματάμε προσωρινά, ωσότου να ξεκαθαριστούν όλες οι λεπτομέρειες για την περίπτωση αυτή», τόνισε ο υπουργός Υγείας, ο Γιάνες Ποκλούκαρ, μιλώντας στον Τύπο στη σλοβενική πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με την Μπογιάνα Μπέοβιτς, επικεφαλής της ομάδας των ειδικών που συμβουλεύει την κυβέρνηση, «ενδέχεται να υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στον εμβολιασμό και στον θάνατο» της νεαρής.

 
Νωρίτερα, σλοβενικά ΜΜΕ μετέδωσαν ότι η εικοσάχρονη, η οποία εισήχθη τη Δευτέρα σε νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση, μόλις μερικές ημέρες αφότου είχε λάβει το μονοδοσικό εμβόλιο της J&J για την COVID-19, υπέκυψε.

 
Παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία και θρομβώσεις τη νύχτα της Τρίτης προς Τετάρτη.

Είχε ήδη αναφερθεί στο παρελθόν ένας θάνατος έπειτα από εμβολιασμό για την COVID-19 στη Σλοβενία, όπου η ανοσοποίηση για τη νόσο που προκαλεί ο νέος κορωνοϊός γίνεται υποχρεωτική στον δημόσιο τομέα από αύριο Παρασκευή 1η Οκτωβρίου, γεγονός που ωθεί αυξανόμενο αριθμό πολιτών να εμβολιαστεί.

Με το 47% του πληθυσμού να έχει εμβολιαστεί πλήρως, η μικρή χώρα των Βαλκανίων με δύο εκατομμύρια κατοίκους καταγράφει ποσοστό αισθητά χαμηλότερο από τον μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρωπαϊκής Ένωσης (64%).

 
Την Πεμπτη το βράδυ διαδηλωτές, ανάμεσά τους ο πατέρας της νεαρής, σύμφωνα με ΜΜΕ, συγκεντρώθηκαν στη σλοβενική πρωτεύουσα για να καταγγείλουν την υγειονομική πολιτική της κυβέρνησης.



Απέκλεισαν οδικό άξονα και οι δυνάμεις επιβολής της τάξης έκαναν χρήση δακρυγόνων για να τους διαλύσουν.



Στα μέσα του Σεπτεμβρίου, η σλοβενική αστυνομία έκανε χρήση εκτοξευτήρων νερού υπό πίεση και δακρυγόνων για να διαλύσει χιλιάδες διαδηλωτές που είχαν συγκεντρωθεί στη Λιουμπλιάνα για να καταγγείλουν την τρέχουσα πολιτική υγείας.

Επισήμως, η Σλοβενία έχει καταγράψει ως αυτό το στάδιο πάνω από 4.550 θανάτους εξαιτίας της COVID-19 επί συνόλου 491.000 και πλέον κρουσμάτων του SARS-CoV-2.
EMA: Το εμβόλιο της Johnson & Johnson συνδέεται με άλλη μια σπάνια περίπτωση θρόμβωσης

EMA: Το εμβόλιο της Johnson & Johnson συνδέεται με άλλη μια σπάνια περίπτωση θρόμβωσης

Σάββατο, 02/10/2021 - 16:17
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανακοίνωσε σήμερα ότι υπάρχει πιθανή σχέση ανάμεσα σε σπάνιες περιπτώσεις θρομβώσεων σε βαθιές φλέβες με το εμβόλιο της Johnson & Johnson κατά του Covid-19 και συνέστησε η πάθηση αυτή να περιληφθεί στις παρενέργειες του εμβολίου.

Ο EMA συνέστησε επίσης η ανοσολογική θρομβοπενία (ITP), μια αιμορραγική διαταραχή που προκαλείται από το γεγονός ότι το σώμα επιτίθεται από λάθος κατά των αιμοπεταλίων, να προστεθεί στις άγνωστης συχνότητας ανεπιθύμητες ενέργειες που περιέχονται στις πληροφορίες προϊόντος του εμβολίου της J&J και του εμβολίου της AstraZeneca.

Έκανε το εμβόλιο της Johnson και δεν μπορεί να περπατήσει

Έκανε το εμβόλιο της Johnson και δεν μπορεί να περπατήσει

Τετάρτη, 15/09/2021 - 11:57
Την περιπέτειά του μετά από τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Johnson & Johnson περιγράφει μέσω του Instagram o Γιώργος Βαγιαννίδης. Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του, έκανε το εμβόλιο την 1η Σεπτεμβρίου και σήμερα νοσηλεύεται σε νοσοκομείο αφού δεν μπορεί να σταθεί όρθιος, ούτε να περπατήσει. Μάλιστα δημοσιεύει και φωτογραφίες από το νοσοκομείο.

 

Δείτε αναλυτικά όλα όσα αναφέρει στην ανάρτησή του:

Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Γεώργιος Βαγιαννίδης.
Επειδή τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί πολλά, οφείλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, για να μην υπάρχουν περαιτέρω αερολογίες σχετικά με την κατάσταση της υγείας μου.
Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου, έκλεισα το ραντεβού για τον εμβολιασμό μου (Johnson’s and Johnson’s). Να τονίσω πως ήταν καθαρά δική μου επιλογή και ΚΑΝΕΝΑΣ δε μου προέτρεψε να το κάνω. Πήγα λοιπόν στο ΓΝ Κατερίνης και το έκανα. Όλα αυτά γύρω στις 16.00. Πολύ τυπικά τα πράγματα. Το μόνο που μου είπαν είναι «Περίμενε ένα 15’ & άμα αισθανθείς το οτιδήποτε ενημέρωσε μας». Δεν αισθάνθηκα. Έφυγα.

Γύρω στις 23.00, όντας ξαπλωμένος, άρχισα να μην αισθάνομαι καλά. Κρύωνα πολύ, ένιωθα αδυναμία. Οξύνονται τα συμπτώματα. Ρίγος, ζαλάδα, αδυναμία, πιο έντονος πυρετός.
Φτάνω 39,9. Φεύγω σφαίρα για νοσοκομείο. Ώρα 4.00 το χάραμα.
Η αναμονή για να εισέλθω στα επείγοντα κράτησε πάνω κάτω ένα 45’. Στο διάστημα αυτό της αναμονής, άρχισα να μη νιώθω τα πόδια μου. Για να μην τα πολυλογώ, χρειαζόμουν νευρολόγο για να εξετάσει τα πόδια μου & επειδή δεν υπήρχε, μεταφέρθηκα έκτακτα στο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης που εφημέρευε.

Με εξετάζουν εξονυχιστικά νευρολόγοι.
Βγαίνουν όλα καθαρά.
Οι μέρες περνάνε.
Οι εξετάσεις συνεχίζουν.
«Δεν έχεις κάτι παθολογικό βάσει των εξετάσεων που σου έχουμε κάνει έως τώρα».
Δεν είναι αυτό.
Δεν είναι εκείνο.
«Μπορεί να ναι ψυχολογικό» είπαν.
Άκυρο.
Ούτε αυτό είναι τελικά.

Αυτό που Δ Ε Ν έχουν πει σίγουρα πάντως είναι ότι μπορεί να οφείλεται στο ΕΜΒΟΛΙΟ!

«Δεν έχει βρεθεί τέτοια παρενέργεια στο εμβόλιο».

«Το αποκλείουμε, καθώς θα είχαν βρεθεί παρόμοια περιστατικά με το δικό σου, πράγμα που δεν έχει συμβεί έως τώρα».

Σήμερα. Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου. Έχει πλέον έρθει η 12η μέρα που βρίσκομαι στο νοσοκομείο, δεν μπορώ να σταθώ όρθιος, ούτε να περπατήσω, τα πόδια μου κάνουν ελάχιστες βασικές κινήσεις, τα νιώθω και τα αισθάνομαι όμως κανονικά. Κάνουν συσπάσεις οι μύες, οπότε δε θεωρούμαι παράλυτος.
Κάνω φυσικοθεραπείες καθημερινά, έχω δει βελτίωση σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες.
Έχω θετικές σκέψεις.
Δεν το βάζω κάτω.
Θα το παλέψω.
Θα προσπαθήσω.
Θα κουραστώ.
Θα τα καταφέρω.

 

Οι New York Times ανέφεραν τις προειδοποιήσεις του FDA για τις παρενέργειες του εμβολίου της Johnson & Johnson.

Ο FDA είχε προειδοποιήσει από τον Ιούλιο για τις παρενέργειες του εμβολίου.

Διαβάστε πατώντας πάνω στην εικόνα.

 
 

Πηγή: zougla.gr